Mācību stundu saraksts
(izglītības programma 21015711)
|
PIRMDIENA
|
|
|
2.a kl. (kopā ar 2.b)
|
6./7.a kl.
|
1.
|
9.40 -10.20
|
Angļu val.
|
S,Kosoja
|
Latviešu val.
|
Inženierzīnības
|
G.Abražuns
|
2.
|
10.30-11.10
|
Datorika
|
K.Štāle
|
Matemātika
|
Matemātika
|
S,Kosoja
|
3.
|
11.20-12.00
|
Mūzika
|
A.Romančuka
|
Matemātika
|
Matemātika
|
S,Kosoja
|
4.
|
12.30-13.10
|
Matemātika
|
D.Afanasjeva
|
Mūzika
|
Mūzika
|
A.Romančuka
|
5.
|
13.40-14.20
|
Sports
|
I.Petrokaitis
|
Angļu val.
|
Angļu val.
|
S,Kosoja
|
6.
|
14.30-15.10
|
|
|
Dabaszinības
|
Bioloģuja
|
I.Kučinska
|
7.
|
15.20-16.00
|
|
|
|
|
|
OTRDIENA
|
1.
|
8.50-9.30
|
Sports
|
I.Petrokaitis
|
Matemātika
|
Matemātika
|
S,Kosoja
|
2.
|
9.40-10.20
|
Mūzika
|
A.Romančuka
|
Matemātika
|
Matemātika
|
S,Kosoja
|
3.
|
10.30-11.10
|
Matemātika
|
D.Afanasjeva
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
I.Kučinska
|
4.
|
11.20-12.00
|
Montesori
|
D.Cicena
|
Literatūra
|
Literatūra
|
I.Kučinska
|
5.
|
12.30-13.10
|
Vizuālā m.
|
K.Patmalniece
|
Angļu val.
|
Angļu val.
|
S,Kosoja
|
6.
|
13.40-14.20
|
|
|
Datorika
|
Datorika
|
K.Štāle
|
7.
|
14.30-15.10
|
|
|
Sports
|
Sports
|
I.Petrokaitis
|
8.
|
15.20-16.00
|
|
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
I.Pluce
|
9.
|
16.10-16.50
|
|
|
|
|
|
TREŠDIENA
|
1.
|
8.50-9.30
|
Matemātika
|
D.Afanasjeva
|
Matemātika
|
Ģeogrāfija
|
K.Štāle
|
2.
|
9.40-10.20
|
Ritmika
|
L.Juriščuka
|
Matemātika
|
Matemātika
|
S,Kosoja
|
3.
|
10.30-11.10
|
Angļu val.
|
S.Kosoja
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
I.Kučinska
|
4.
|
11.20-12.00
|
Latviešu val.
|
D.Afanasjeva
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
I.Kučinska
|
5.
|
12.30-13.10
|
Sports
|
I.Petrokaitis
|
Angļu val.
|
Angļu val.
|
S,Kosoja
|
6.
|
13.40-14.20
|
Ārstniec.vin.
|
I.Petrokaitis
|
Vizuālā m.
|
Vizuālā m.
|
K.Patmalniece
|
7.
|
14.30-15.10
|
|
|
|
Krievu val.
|
J.Daniša
|
8.
|
15.20-16.00
|
|
|
Sports
|
Sports
|
I.Petrokaitis
|
CETURTDIENA
|
0.
|
8.10-8.45
|
|
|
|
|
|
1.
|
8.50-9.30
|
Dabaszinības
|
V.Kozlova
|
Dabaszinības
|
Bioloģuja
|
I.Kučinska
|
2.
|
9.40-10.20
|
Dabaszinības
|
V.Kozlova
|
Mūzika
|
Vēsture
|
A.Romančuka / K.Štāle
|
3.
|
10.30-11.10
|
Matemātika
|
D.Afanasjeva
|
Ritmika
|
Ģeogrāfija
|
L.Juriščuka / K.Štāle
|
4.
|
11.20-12.00
|
Latviešu val.
|
D.Afanasjeva
|
Soc. zinības
|
Soc. zinības
|
K.Štāle
|
5.
|
12.30-13.10
|
Latviešu val.
|
D.Afanasjeva
|
Soc. zinības
|
Soc. zinības
|
K.Štāle
|
6.
|
13.40-14.20
|
Soc. zinības
|
V.Kozlova
|
Literatūra
|
Literatūra
|
I.Kučinska
|
7.
|
14.30-15.10
|
|
|
|
Vēsture
|
K.Štāle
|
8.
|
15.20-16.00
|
|
|
Ārstniec.vin.
|
Ārstniec.vin.
|
I.Petrokaitis
|
9.
|
16.10-16.50
|
|
|
|
|
|
PIEKTDIENA
|
1.
|
8.30-9.10
|
Latviešu val.
|
D.Afanasjeva
|
Krievu val.
|
Krievu val.
|
J.Daniša
|
2.
|
9.15-9.55
|
Latviešu val.
|
D.Afanasjeva
|
Sports
|
Sports
|
I.Petrokaitis
|
3.
|
10.00-10.40
|
Dizains un teh.
|
V.Kozlova
|
Teātra māksla
|
Teātra māksla
|
I.Kučinska
|
4.
|
11.00-11.40
|
Dizains un teh.
|
V.Kozlova
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
G.Abražuns
|
5.
|
11.45-12.25
|
|
|
|
|
|
|
Stundu saraksts
(izglītības programma 21015811)
|
PIRMDIENA
|
|
|
1./2. b kl.
|
3.b kl.
|
4.b kl.
|
5./6.b kl.
|
7.b kl.
|
8./9.b kl.
|
1.
|
9.40 -10.20
|
Angļu val.
|
Angļu val.
|
Latviešu val.
|
D.Afanasjeva
|
Latviešu val.
|
A.Jančina
|
Sports
|
Sports
|
I.Petrokaitis
|
Klases stunda
|
|
Datorika
|
Datorika
|
K.Štāle
|
2.
|
10.30-11.10
|
Datorika
|
Datorika
|
Matemātika
|
D.Afanasjeva
|
Matemātika
|
A.Jančina
|
Dabaszinības
|
Dabaszinības
|
I.Kučinska
|
Dizains un teh
|
G.Abražuns
|
Sports
|
Sports
|
I.Petrokaitis
|
3.
|
11.20-12.00
|
Mūzika
|
Vizuālā m.
|
Sports
|
I.Petrokaitis
|
Dabaszinības
|
I.Kučinska
|
Matemātika
|
Matemātika
|
A.Jančina
|
Soc. zinības
|
K.Štāle
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
Pluce/Abražuns
|
4.
|
12.30-13.10
|
Matemātika
|
Matemātika
|
Angļu val.
|
S.Kosoja
|
Soc. zinības
|
K.Štāle
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
A.Jančina
|
Latviešu val.
|
I.Kučinska
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
Pluce/Abražuns
|
5.
|
13.40-14.20
|
Sports
|
Sports
|
Vizuālā m.
|
K.Patmalniece
|
Datorika
|
K.Štāle
|
Literatūra
|
Literatūra
|
A.Jančina
|
Latviešu val.
|
I.Kučinska
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
Pluce/Abražuns
|
6.
|
14.30-15.10
|
|
|
Ārstniec.vin.
|
I.Petrokaitis
|
Angļu val.
|
S.Kosoja
|
Ritmika
|
Ritmika
|
L.Juriščuka
|
Matemātika
|
R.Brīvule
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
Pluce/Abražuns
|
7.
|
15.20-16.00
|
|
|
|
|
|
|
Angļu val.
|
Angļu val.
|
S.Kosoja
|
Sports
|
I.Petrokaitis
|
Vizuālā m.
|
Vizuālā m.
|
K.Patmalniece
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OTRDIENA
|
1.
|
8.50-9.30
|
Sports
|
Sports
|
Latviešu val.
|
D.Afanasjeva
|
Matemātika
|
A.Jančina
|
Mūžika
|
Mūžika
|
A.Romančuka
|
Matemātika
|
R.Brīvule
|
Vēsture
|
Vēsture
|
K.Štāle
|
2.
|
9.40-10.20
|
Mūzika
|
Mūzika
|
Matemātika
|
D.Afanasjeva
|
Matemātika
|
A.Jančina
|
Dabaszinības
|
Dabaszinības
|
I.Kučinska
|
Matemātika
|
R.Brīvule
|
Vēsture
|
Vēsture
|
K.Štāle
|
3.
|
10.30-11.10
|
Matemātika
|
Matemātika
|
Sports
|
I.Petrokaitis
|
Montesori
|
D.Cicena
|
Matemātika
|
Matemātika
|
A.Jančina
|
Vēsture
|
K.Štāle
|
Angļu val.
|
Angļu val.
|
S.Kosoja
|
4.
|
11.20-12.00
|
Montesori
|
Montesori
|
Mūzika
|
A.Romančuka
|
Vizuālā m.
|
K.Patmalniece
|
Matemātika
|
Matemātika
|
A.Jančina
|
Vēsture
|
K.Štāle
|
Angļu val.
|
Angļu val.
|
S.Kosoja
|
5.
|
12.30-13.10
|
Vizuālā m.
|
Vizuālā m.
|
Vizuālā m.
|
K.Patmalniece
|
Sports
|
I.Petrokaitis
|
Datorika
|
Datorika
|
K.Štāle
|
Dizains un teh.
|
I.Pluce
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
I.Kučinska
|
6.
|
13.40-14.20
|
|
|
Montesori
|
D.Cicena
|
Angļu val.
|
S.Kosoja
|
Sports
|
Sports
|
I.Petrokaitis
|
Dizains un teh.
|
I.Pluce
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
I.Kučinska
|
7.
|
14.30-15.10
|
|
|
Datorika
|
|
|
|
Vizuālā m.
|
Vizuālā m.
|
Patmalniece
|
Angļu val.
|
S.Kosoja
|
Dabaszinības
|
Dabaszinības
|
I.Kučinska
|
8.
|
15.20-16.00
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Datorika
|
K.Štāle
|
Sports
|
Sports
|
I.Petrokaitis
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TREŠDIENA
|
1.
|
8.50-9.30
|
Matemātika
|
Matemātika
|
Sports
|
I.Petrokaitis
|
Latviešu val.
|
A.Jančina
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
I.Pluce
|
Mūzika
|
A.Romančuka
|
Matemātika
|
Matemātika
|
K.Patmalniece
|
2.
|
9.40-10.20
|
Ritmika
|
Ritmika
|
Matemātika
|
D.Afanasjeva
|
Latviešu val.
|
A.Jančina
|
Soc. zinības
|
Soc. zinības
|
K.Štāle
|
Sports
|
I.Petrokaitis
|
Matemātika
|
Matemātika
|
K.Patmalniece
|
3.
|
10.30-11.10
|
Angļu val.
|
Angļu val.
|
Matemātika
|
D.Afanasjeva
|
Mūzika
|
A.Romančuka
|
Sports
|
Sports
|
I.Petrokaitis
|
Matemātika
|
R.Brīvule
|
Ģeogrāfija
|
Ģeogrāfija
|
K.Štāle
|
4.
|
11.20-12.00
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
Angļu val.
|
S.Kosoja
|
Sports
|
I.Petrokaitis
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
A.Jančina
|
Matemātika
|
R.Brīvule
|
Ģeogrāfija
|
Ģeogrāfija
|
K.Štāle
|
5.
|
12.30-13.10
|
Sports
|
Sports
|
Latviešu val.
|
D.Afanasjeva
|
Dabaszinības
|
I.Kučinska
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
A.Jančina
|
Ģeogrāfija
|
K.Štāle
|
Mūzika
|
Mūzika
|
A.Romančuka
|
6.
|
13.40-14.20
|
Ārstniec.vin.
|
Ārstniec.vin.
|
.
|
|
Dizains un teh.
|
I.Pluce
|
Angļu val.
|
Angļu val.
|
S.Kosoja
|
Ģeogrāfija
|
K.Štāle
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
I.Kučinska
|
7.
|
14.30-15.10
|
|
|
|
|
Dizains un teh.
|
I.Pluce
|
|
Matemātika
|
A.Jančina
|
Angļu val.
|
S.Kosoja
|
Literatūra
|
Literatūra
|
I.Kučinska
|
8.
|
15.20-16.00
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9.
|
16.10-16.50
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ārstniec.vin.
|
Ārstniec.vin.
|
I.Petrokaitis
|
CETURTDIENA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
8.50-9.30
|
Dabaszinības
|
Dabaszinības
|
Matemātika
|
D.Afanasjeva
|
Ritmika
|
L.Juriščuka
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
I.Pluce
|
Dizains un teh.
|
G.Abražuns
|
Soc. zinības
|
Soc. zinības
|
K.Štāle
|
2.
|
9.40-10.20
|
Dabaszinības
|
Dabaszinības
|
Ritmika
|
L.Juriščuka
|
Matemātika
|
A.Jančina
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
I.Pluce
|
Dizains un teh.
|
G.Abražuns
|
Literatūra
|
Literatūra
|
I.Kučinska
|
3.
|
10.30-11.10
|
Matemātika
|
Latviešu val.
|
Dabaszinības
|
V.Kozlova
|
Dizains un teh.
|
G.Abražuns
|
Matemātika
|
Matemātika
|
A.Jančina
|
Latviešu val.
|
I.Kučinska
|
Matemātika
|
Matemātika
|
K.Patmalniece
|
4.
|
11.20-12.00
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
Dabaszinības
|
V.Kozlova
|
Dizains un teh.
|
G.Abražuns
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
A.Jančina
|
Latviešu val.
|
I.Kučinska
|
Matemātika
|
Matemātika
|
K.Patmalniece
|
5.
|
12.30-13.10
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
Soc. zinības
|
V.Kozlova
|
Ārstniec.vin.
|
I.Petrokaitis
|
Literatūra
|
Literatūra
|
A.Jančina
|
Dabaszinības
|
I.Kučinska
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
Pluce/Abražuns
|
6.
|
13.40-14.20
|
Soc. zinības
|
Soc. zinības
|
Latviešu val.
|
D.Afanasjeva
|
Vizuālā m.
|
K.Patmalniece
|
|
Latviešu val.
|
A.Jančina
|
Ārstniec.vin.
|
I.Petrokaitis
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
Pluce/Abražuns
|
7.
|
14.30-15.10
|
|
|
|
|
|
|
Ārstniec.vin.
|
Ārstniec.vin.
|
I.Petrokaitis
|
Vizuālā m.
|
K.Patmalniece
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
Pluce/Abražuns
|
8.
|
15.20-16.00
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vizuālā m.
|
K.Patmalniece
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
Pluce/Abražuns
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PIEKTDIENA
|
1.
|
8.30-9.10
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
Dizains un teh.
|
V.Kozlova
|
Sports
|
I.Petrokaitis
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
G.Abražuns
|
Latviešu val.
|
I.Kučinska
|
Matemātika
|
Matemātika
|
K.Patmalniece
|
2.
|
9.15-9.55
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
Dizains un teh.
|
V.Kozlova
|
Latviešu val.
|
A.Jančina
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
G.Abražuns
|
Dabaszinības
|
I.Kučinska
|
Vizuālā m.
|
Vizuālā m.
|
K.Patmalniece
|
3.
|
10.00-10.40
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
Latviešu val.
|
D.Afanasjeva
|
Latviešu val.
|
A.Jančina
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
G.Abražuns
|
Dizains un teh.
|
I.Pluce
|
Sports
|
Sports
|
I.Petrokaitis
|
4.
|
11.00-11.40
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
Latviešu val.
|
D.Afanasjeva
|
Literatūra
|
A.Jančina
|
Vizuālā m.
|
Vizuālā m.
|
K.Patmalniece
|
Sports
|
I.Petrokaitis
|
Dabaszinības
|
Dabaszinības
|
I.Kučinska
|
5.
|
11.45-12.25
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stundu saraksts
(izglītības programma 21015911)
|
PIRMDIENA
|
|
|
2./3.c kl.
|
4./5.c kl.
|
6.c kl.
|
8./9.c kl.
|
Cerību klase
|
1.
|
9.40 -10.20
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
E.Šveca
|
Vizuālā m.
|
Vizuālā m.
|
R.Trinskis
|
Mūzika
|
A.Romančuka
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
A.Jasūne
|
Soc. zinības
|
2.
|
10.30-11.10
|
Matemātika
|
Matemātika
|
E.Šveca
|
Vizuālā m.
|
Vizuālā m.
|
R.Trinskis
|
Soc. zinības
|
J.Daniša
|
Matemātika.
|
Matemātika.
|
A.Jasūne
|
Sports
|
3.
|
11.20-12.00
|
Vizuālā m.
|
Vizuālā m.
|
E.Šveca
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
A.Jasūne
|
Vizuālā m.
|
R.Trinskis
|
Soc. zinības
|
Soc. zinības
|
J.Daniša
|
Saskarsme
|
4.
|
12.30-13.10
|
Vizuālā m.
|
Vizuālā m.
|
E.Šveca
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
A.Jasūne
|
Vizuālā m.
|
R.Trinskis
|
Soc. zinības
|
Soc. zinības
|
J.Daniša
|
Saskarsme
|
5.
|
13.40-14.20
|
Mūzika
|
Mūzika
|
A.Romančuka
|
Dabaszinības
|
Dabaszinības
|
E.Šveca
|
Latviešu val.
|
A.Jasūne
|
Vizuālā m.
|
Vizuālā m.
|
R.Trinskis
|
Ritmika
|
6.
|
14.30-15.10
|
Montesori
|
Montesori
|
E.Šveca
|
Sports
|
Sports
|
L.Juriščuka
|
Datorika
|
K.Štāle
|
Vizuālā m.
|
Vizuālā m.
|
R.Trinskis
|
/Soc. zinības
|
7.
|
15.20-16.00
|
|
|
|
Montesori
|
Montesori
|
E.Šveca
|
Datorika
|
K.Štāle
|
Sports
|
Sports
|
L.Juriščuka
|
|
OTRDIENA
|
0.
|
8.10-8.45
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
8.50-9.30
|
Matemātika
|
Matemātika
|
E.Šveca
|
Dizains un teh
|
Dizains un teh
|
I.Pluce
|
Matemātika.
|
A.Jasūne
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
T.Kavaļauska
|
Montesori/ Saskarsme
|
2.
|
9.40-10.20
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
E.Šveca
|
Dizains un teh
|
Dizains un teh
|
I.Pluce
|
Latviešu val.
|
A.Jasūne
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
T.Kavaļauska
|
Montesori /Saskarsme
|
3.
|
10.30-11.10
|
Soc. zinības
|
Soc. zinības
|
E.Šveca
|
Mūzika
|
Mūzika
|
A.Romančuka
|
Literatūra
|
A.Jasūne
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
T.Kavaļauska
|
Sports
|
4.
|
11.20-12.00
|
Sports
|
Sports
|
L.Juriščuka
|
Matemātika
|
Matemātika
|
E.Šveca
|
Dizains un teh
|
T.Kavaļauska
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
A.Jasūne
|
Montesori
|
5.
|
12.30-13.10
|
Mūzika
|
Mūzika
|
A.Romančuka
|
Matemātika
|
Matemātika
|
E.Šveca
|
Dizains un teh
|
T.Kavaļauska
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
A.Jasūne
|
Sports
|
6.
|
13.40-14.20
|
Ārstniec.vin.
|
Ārstniec.vin.
|
L.Juriščuka
|
Soc. zinības
|
Soc. zinības
|
E.Šveca
|
Ritmika
|
A.Romančuka
|
Matemātika.
|
Matemātika.
|
A.Jasūne
|
Saskarsme
|
7.
|
14.30-15.10
|
|
|
|
Ritmika
|
Ritmika
|
L.Juriščuka
|
Montesori
|
D.Cicena
|
Literatūra
|
Literatūra
|
A.Jasūne
|
Soc. zinības
|
8.
|
15.20-16.00
|
|
|
|
|
|
|
Sports
|
L.Juriščuka
|
Montesori
|
Montesori
|
D.Cicena
|
|
TREŠDIENA
|
0.
|
8.10-8.45
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
8.50-9.30
|
Matemātika
|
Matemātika
|
E.Šveca
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
A.Jasūne
|
Soc. zinības
|
J.Daniša
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
T.Kavaļauska
|
Sports
|
2.
|
9.40-10.20
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
E.Šveca
|
Literatūra
|
Literatūra
|
A.Jasūne
|
Soc. zinības
|
J.Daniša
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
T.Kavaļauska
|
Saskarsme
|
3.
|
10.30-11.10
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
E.Šveca
|
Sports
|
Sports
|
L.Juriščuka
|
Matemātika
|
A.Jasūne
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
T.Kavaļauska
|
Saskarsme
|
4.
|
11.20-12.00
|
Dabaszinības
|
Dabaszinības
|
E.Šveca
|
Mūzika
|
Mūzika
|
A.Romančuka
|
Latviešu val.
|
A.Jasūne
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
J.Daniša
|
Soc. zinības
|
5.
|
12.30-13.10
|
Sports
|
Sports
|
L.Juriščuka
|
Soc. zinības
|
Soc. zinības
|
E.Šveca
|
Dizains un teh
|
T.Kavaļauska
|
Dizains un teh.
|
Dizains un teh.
|
J.Daniša
|
Vizuālā m.
|
6.
|
13.40-14.20
|
Ritmika
|
Ritmika
|
L.Juriščuka
|
Soc. zinības
|
Soc. zinības
|
E.Šveca
|
Ritmika
|
A.Romančuka
|
Soc. zinības
|
Soc. zinības
|
J.Daniša
|
/Saskarsme
|
7.
|
14.30-15.10
|
|
|
|
|
Datorika
|
K.Štāle
|
Sports
|
L.Juriščuka
|
Literatūra
|
Literatūra
|
A.Jasūne
|
/Saskarsme
|
8.
|
15.20-16.00
|
|
|
|
|
|
|
Datorika
|
K.Štāle
|
Sports
|
Sports
|
L.Juriščuka
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CETURTDIENA
|
0.
|
8.10-8.45
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soc. zinības
|
Soc. zinības
|
J.Daniša
|
|
1.
|
8.50-9.30
|
Dabaszinības
|
Dabaszinības
|
E.Šveca
|
Vizuālā m.
|
Vizuālā m.
|
R.Trinskis
|
Dizains un teh
|
J.Daniša
|
Matemātika
|
Matemātika
|
A.Jasūne
|
Sports
|
2.
|
9.40-10.20
|
Dabaszinības
|
Dabaszinības
|
E.Šveca
|
Vizuālā m.
|
Vizuālā m.
|
R.Trinskis
|
Dizains un teh
|
J.Daniša
|
Matemātika
|
Matemātika
|
A.Jasūne
|
Vizuālā m.
|
3.
|
10.30-11.10
|
Dizains un teh
|
Dizains un teh
|
I.Pluce
|
Matemātika
|
Matemātika
|
E.Šveca
|
Vizuālā m.
|
R.Trinskis
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
A.Jasūne
|
Vizuālā m.
|
4.
|
11.20-12.00
|
Dizains un teh
|
Dizains un teh
|
I.Pluce
|
Dabaszinības
|
Dabaszinības
|
E.Šveca
|
Vizuālā m.
|
R.Trinskis
|
Mūzika
|
Mūzika
|
A.Romančuka
|
Ārstniec.vin.
|
5.
|
12.30-13.10
|
Soc. zinības
|
Soc. zinības
|
E.Šveca
|
Ritmika
|
Ritmika
|
L.Juriščuka
|
Matemātika
|
A.Jasūne
|
Ritmika
|
Ritmika
|
A.Romančuka
|
Soc. zinības
|
6.
|
13.40-14.20
|
Ritmika
|
Ritmika
|
|
|
Datorika
|
K.Štāle
|
Mūzika
|
A.Romančuka
|
Vizuālā m.
|
Vizuālā m.
|
R.Trinskis
|
Soc. zinības
|
7.
|
14.30-15.10
|
|
|
|
Ārstniec.vin.
|
Ārstniec.vin.
|
L.Juriščuka
|
|
|
Vizuālā m.
|
Vizuālā m.
|
R.Trinskis
|
/Soc. zinības
|
8.
|
15.20-16.00
|
|
|
|
|
|
|
Ārstniec.vin.
|
L.Juriščuka
|
Ārstniec.vin.
|
Ārstniec.vin.
|
L.Juriščuka
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PIEKTDIENA
|
1.
|
8.30-9.10
|
Vizuālā m.
|
Vizuālā m.
|
E.Šveca
|
Dizains un teh
|
Dizains un teh
|
I.Pluce
|
Latviešu val.
|
A.Jasūne
|
Sports
|
Sports
|
L.Juriščuka
|
Vizuālā m.
|
2.
|
9.15-9.55
|
Vizuālā m.
|
Vizuālā m.
|
E.Šveca
|
Latviešu val.
|
Latviešu val.
|
A.Jasūne
|
Sports
|
L.Juriščuka
|
Dizains un teh
|
Dizains un teh
|
J.Daniša
|
Vizuālā m.
|
3.
|
10.00-10.40
|
Soc. zinības
|
Soc. zinības
|
E.Šveca
|
Sports
|
Sports
|
L.Juriščuka
|
Dabaszinības
|
A.Jasūne
|
Dizains un teh
|
Dizains un teh
|
J.Daniša
|
Soc. zinības
|
4.
|
11.00-11.40
|
|
Dizains un teh
|
I.Pluce
|
Dabaszinības
|
Dabaszinības
|
E.Šveca
|
Dabaszinības
|
A.Jasūne
|
Soc. zinības
|
Soc. zinības
|
J.Daniša
|
Soc. zinības
|
5.
|
11.45-12.25
|
|
|
|
|
|
|
.
|
|
Soc. zinības
|
Soc. zinības
|
J.Daniša
|
|
|
VĒRTĒŠANA SPECIĀLĀS IZGLĪTĪBAS PROGRAMMĀS
VĒRTĒŠANAS VEIDI
Formatīvā vērtēšana
Nepārtraukta ikdienas mācību procesa sastāvdaļa, kura nodrošina skolēnam un pedagogam atgriezenisko saiti par skolēna tā brīža sniegumu pret plānotiem sasniedzamajiem rezultātiem. Formatīvie vērtējumi neietekmē izglītojamā summatīvos vērtējumus.
Diagnosticējošā vērtēšana
Palīdz skolotājam izvērtēt skolēna mācīšanās stiprās un vājās puses, noskaidrot nepieciešamo atbalstu, lai efektīvi plānotu turpmāko mācību procesu. Diagnosticējošie vērtējumi neietekmē izglītojamā snieguma summatīvos vērtējumus.
Summatīvā vērtēšana
Skolēnu snieguma novērtēšana, ko organizē mācīšanās posma noslēgumā (temata, mācību gada, izglītības pakāpes noslēgumā), lai novērtētu un dokumentētu skolēna mācīšanās rezultātu. Summatīvo vērtēšanu izsaka: četros apguves līmeņos vai 10 ballu skalā
Sasniegumus, ko mācībās guvis izglītojamais ar speciālām vajadzībām, vērtē atbilstoši speciālās izglītības programmas prasībām un ņemot vērā izglītojamā veselības stāvokli, spējas un attīstību
Vispārējās izglītības likuma 55.pants
VĒRTĒŠANA SPECIĀLĀS IZGLĪTĪBAS PROGRAMMĀ 21015811, 21015711
Skolēnu mācību snieguma vērtēšanas pamatprincipi, vērtēšanas veidi un vērtējuma izteikšanas veidi noteikti valsts pamatizglītības standartā
1.–3. klasē vērtē apguves līmeņos, 4.–9. klasē – 10 ballu skalā
Izglītības iestāde izstrādā skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanas kārtību, nosakot vērtēšanas mērķi, pārbaudījumu skaitu, vienai klasei vienā dienā neplānojot vairāk par vienu temata noslēguma pārbaudes darbu, vērtējuma izteikšanas veidu, skolēna vecāku informēšanas kārtību, "nv" izmantošanas gadījumus
Skolēni izglītības programmā 21015811 no valsts pārbaudes darbiem ir atbrīvoti
Izglītības programmas apguvi katrā klasē apliecina liecība, kas ietver skolēna snieguma vērtējumu katrā mācību priekšmetā mācību gada noslēgumā
VĒRTĒŠANA SPECIĀLĀS IZGLĪTĪBAS PROGRAMMĀ 21015911
Skolēnu mācību snieguma vērtēšanas pamatprincipi un vērtēšanas veidi ir noteikti valsts pamatizglītības standartā
Skolēna mācību snieguma vērtējumu izsaka apguves līmeņos
Skolēni no valsts pārbaudes darbiem ir atbrīvoti
Izglītības programmas apguvi katrā klasē apliecina liecība, kas ietver skolēna snieguma vērtējumu katrā mācību priekšmetā mācību gada noslēgumā
Attālinātā mācīšanās
Mācībspēki organizē mācību saturu un tiešsaistes platformas, un skolēnu ģimenes sniedz neatsveramu klātienes atbalstu mācībās. Latvijas izglītības sistēma pašlaik ir mūsu visu rokās, kad kopīgi uzņemamies atbildību par izglītības procesu un to, cik veiksmīgi tas noritēs. Ārkārtas situācija valstī ir parādījusi skolotāja milzīgo vērtību kā skolēnu, tā vecāku acīs, – tā projekta „Mācītspēks” digitālajā konferencē „Skolotājs: misija vai darbs?” uzsvēra izglītības un zinātnes ministre Ilga Šuplinska.
Digitālajā konferencē izglītības jomas pārstāvji un sabiedrībā zināmas personas diskutēja par pedagoga profesiju, tās iespējam un izaicinājumiem, ka arī par jauno skolotāju izglītības projektu „Mācītspēks”, kuram var pieteikties līdz 18. maijam.
Izglītības un zinātnes ministre Ilga Šuplinska konferences laikā uzsvēra, ka pēdējo gadu laikā skolotāja loma ir mainījusies un paredzams, ka tā turpinās mainīties. 2020.gada pavasaris to vēl paātrinās: „Šis Latvijas izglītībai ir iespēju laiks, lai veicinātu sadarbību dažādos līmeņos. Tāpat ir mainījusies skolotāju loma, tāpēc liela nozīme ir esošo un jauno skolotāju sagatavošanai – būtiski, ka mācībspēku rindās ir un klāt nāk profesionāli, augsti motivēti, uz attīstību vērsti skolotāji.”
Tam piekrīt arī Rīgas Angļu ģimnāzijas direktore Maija Kokare, norādot – Covid-19 un ārkārtas situācija valstī parādījusi, ka skolotājam jāspēj adaptēties pārmaiņām un turpināt nodrošināt kvalitatīvu izglītību arī neparedzamās un sarežģītās situācijās: „Dažādu jomu profesionāļi skolas vidē ienes daudz vērtību, zināšanu, prasmju – tas ir fakts. Savukārt pedagoģiskā meistarība palīdz saredzēt piemērotus veidus un paņēmienus, kā skolēniem palīdzēt to apgūt. Apvienojot abus šos aspektus, projektam „Mācītspēks” ir liels potenciāls, lai Latvijas skolas papildinātu ar lietpratīgiem skolotājiem, ko gaida gan izglītības sistēma, gan skolēni.”
Savukārt, atbildot uz konferences galveno jautājumu – skolotājs ir misija vai darbs, Ieva Margeviča-Grinberga, Latvijas Universitātes jaunās studiju programmas „Skolotājs” direktore, rezumē, ka skolotājs ir gan misija, gan darbs: „Tas jāveic ar mirdzošām acīm un motivāciju, vēlmi pilnveidoties, bet nedrīkst aizmirst arī par sevi, savām interesēm un atpūtu. Labākie ir tie skolotāji, kas to ir iemācījušies sabalansēt un ik dienu ierodas skolā ar smaidu un misijas apziņu.”
Digitālā konferences ieraksts ir pieejams: https://ej.uz/DigitalaKonference.
Konferences diskusijas bija īpaši veltītas dažādiem jomu speciālistiem, kuri apsver iespēju kļūt par skolotāju, piesakoties projektā „Mācītspēks”. Līdz šim interesi par projektu „Mācītspēks” izrādījuši 1540 cilvēki, savukārt atlasi uzsākuši jau 384 projekta kandidāti. Pieteikšanās jauno skolotāju izglītības projektam „Mācītspēks” turpinās līdz 18. maijam vietnē www.macitspeks.lv.
Vairāk informācijas pielikumā.
Bildes no digitālās konferences: https://bit.ly/35TSD4M.
Skolas nosaukuma maiņa
Pamatojoties uz Bauskas novada Domes lēmumu 28.09.2023. Nr.411. (prot. Nr.12., 17. p.) "Par Bauskas novada pašvaldības iestāžu "Pamūšas speciālā pamatskola" un "Zālītes speciālā pamatskola" nosaukumu maiņu un grozījumiem nolikumā " no 01.01.2024. skolas nosaukums PAMŪŠAS PAMATSKOLA.
Pamatojoties uz Bauskas novada Domes lēmumu 28.02.2019. prot. Nr.2., 16. p. "Par Bauskas novada speciālās izglītības iestādes "Pamūšas speciālā internātpamatskola" nosaukuma maiņu" no 01.03.2019. skolas nosaukums PAMŪŠAS SPECIĀLĀ PAMATSKOLA. (Zaudējis spēku ar 01.01.2024.)
Uzņemšanas / atskaitīšanas kārtība
Skolēni tiek uzņemti skolā visa mācību gada laikā pirmsskolā, 1.-9. klasēs un profesionālās pamatizglītības grupās. Lai iestātos skolā, nepieciešams valsts vai pašvaldības pedagoģiski medicīniskās komisijas atzinums, kurā norādīta konkrēta speciālās izglītības programma.
Piesakot izglītojamo skolā nepieciešami šādi dokumenti:
- skolas direktoram adresēts iesniegums
- pedagoģiski medicīniskās komisijas atzinums
- dzimšanas apliecība vai pases kopija (uzrādot oriģinālu)
- bērna medicīniskā karte (veidlapa Nr.026/u)
- apliecība par pamatizglītību (stājoties arodklasē)
Skolēnus atskaita no skolas Ministru kabineta noteiktajā kārtībā, pamatojoties uz pašvaldības vai valsts pedagoģiski medicīniskās komisijas atzinumu, vai pēc vecāku iesnieguma.
Izglītības iestādē ir savi īpašie piedāvājumi:
- Neliels izglītojamo skaits klasēs
- Individuāla pieeja un individuālas mācību programmas
- Pozitīvs mikroklimats skolā
- Atbalsta personāla pieejamība
- Uzturēšanās internātā
- Bezmaksas pārvadājumi
- Kvalitatīva ēdināšana. Atbalsta programmas “ Skolas auglis”, “ Skolas piens”
- Mācību ekskursijas
- Teātra, izrāžu un koncertu apmeklējumi